×
3 handige weetjes over… onze Klantenservice
  • 06 mrt 2018
  • 2 minuten leestijd
De beste voor jou

3 handige weetjes over… onze Klantenservice

Op onze Klantenservice kan je rekenen. Of je nu belt, mailt, tweet of een bericht op Facebook stuurt: een echte Coolblue’er helpt je verder tot jij helemaal tevreden bent.

1. Eerste hulp bij kiespijn.

Kan je niet kiezen tussen 2 wasmachines? Weet je niet welk sporthorloge het best past bij jouw sportvoornemens? Geen stress, daar helpen onze Klantenservice Medewerkers je bij. Want ook vóór je aankoop staan ze voor je klaar. Vertel wat je zoekt en zij duiken ons assortiment in, op zoek naar het perfecte product voor jou.

2. Echte Coolblue’ers, echte specialisten.

Vergis je niet: onze Klantenservice Medewerkers weten van wanten. En van laptops, tablets, trampolines, rugzakken, wasmachines … Je snapt ‘m wel: bij Coolblue krijg je altijd advies van een specialist. Onze medewerkers kennen alle kleine kantjes van elk product en geven je zo advies op maat. Handig!

3. Kaartje. Groeten uit Berchem.

Krijg jij alleen nog kaartjes van je moemoe in de bus? Niet schrikken dan als je na je aankoop bij Coolblue een handgeschreven kaartje in de bus krijgt. Met de groetjes uit Berchem van een van onze Klantenservice Medewerkers. Dat doen ze graag. Om een memorabel gesprek te vereeuwigen, of je net succes te wensen met je nieuwe wasmachine. Gewoon, als bedankje. Dat vinden wij normaal.

Nog een vraag? Opmerking? Wil je een complimentje uitdelen? Onze Klantenservice staat voor je klaar.

Recent Nieuws

Verse vis.